Veelgestelde vragen

Hier vindt u een selectie van veelgestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan dan kunt u uw vraag mailen naar info@sensorsoft-waterontharder.nl.

Alle vragen op een rijtje

Algemeen

Niets moet, maar we raden het u aan te doen om meerdere redenen. Ten eerste maakt u een jaar lang kosteloos gebruik van het serviceabonnement. Dit houdt in dat wanneer er onverhoopt iets met uw machine aan de hand is, wij dit het eerste jaar zonder voorrijkosten en uurloon voor u oplossen. Hiernaast, ontvangt u bij registratie, 3 zakken zout webshoptegoed. En wij weten waar de machine is geplaatst zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn.

Wij voeren na 36 maanden een controle uit bij een serviceabonnement. Een voorbeeld; u heeft uw machine geïnstalleerd op 1 januari 2019. U heeft uw machine geregistreerd voor het jaar lang gratis serviceabonnement en hierna heeft u 2 jaar gebruik gemaakt van het serviceabonnement ad. € 7,99 per maand. Dan wordt er rond 1 januari 2022 een controle aan uw waterontharder uitgevoerd. U hoeft hiervoor niets te doen, wij nemen hiervoor contact met u op.

Jazeker! Na iedere 12 betalingen ad. € 7,99 ontvangt u een tegoed, ter waarde van 45 kilogram zout, in uw webshopaccount. 

Ja, wij werken met een automatische incasso. U betaalt € 7,99 per maand voor het serviceabonnement. Het serviceabonnement zal ingaan nadat u de eerste betaling heeft gedaan, zo weten wij dat u gebruik wilt maken van het serviceabonnement. De maandelijkse incasso loopt via Mollie BV.

Opzeggen van het serviceabonnement kan maandelijks. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@sensorsoft-waterontharder.nl. Wij zullen de opzegging vervolgens aan u bevestigen met de mededeling van de eerst mogelijke opzegdatum.